מיתוסים באופנה שיש לשבור ועל נשים בכלל. - Sarits

מיתוסים באופנה שיש לשבור ועל נשים בכלל.

חג האהבה כבר כאן, קודם כל תאהבי את עצמך! ללמוד לאהוב את עצמך עשוי להיות הדבר הקשה ביותר, שאי פעם תעשי.
אבל לא לאהוב את עצמך, זה להאמין לאחת מהאשליות הגדולות ביותר.
א-סימטריה בעולם האופנה, מציעה עשרות חנויות, רשתות, דגמים וקולקציות, שמתאימים רק ל 40% מכלל הנשים החיות בישראל היום.
ועדיין, בשל הא-סימטריה הזאת, נשים רבות, מוצאות עצמן מתוסכלות מול מתלה קולבים, ומחפשות את החולצה הנכונה במקום הלא נכון.


60 זה ה50 החדש, 40 זה ה30 החדש
בעבר, עיצוב לנשים מבוגרות אופיין שימוש בבדים סולידיים, בצבעים מונוכרומטיים, יחד עם דוגמאות שמרניות, ושימוש במלמלות וכפתורים.
מזה כשני עשורים, גדל פה דור שונה, דור של נשים משכילות, מקצועיות, ומנוסות, שחווה קריירה ועשייה.
אלו נשים, שהגיל אינו עוצר אותן, ופעמים רבות, הן מרגישות הרבה יותר צעירות מפני שנות חייהן על פני האדמה. הן מגבות את התחושה הזאת בניהול אורך חיים דינאמי הכולל טיולים בארץ ובחו”ל, השתתפות בפעילות ספורטיבית והרבה שיק.
נשים אלו נתקלות בדילמה, מצד אחד הבגדים המוצעים בחנות נשים למבוגרות, אינם תואמים את רוחן הצעירה, ומצד שני, הבגדים המוצעים ברשתות הצעירות, אינן תואמים את רמת העידון, שהן מבקשות לשוות לעצמן.
למעשה, המראה הנכון עבור נשים אלו, שחוות תחושה של חיוניות ומרגישות צעירות הוא “מראה ללא גיל”.
מראה שמדגיש את נקודת החוזק בגוף, ומטשטש את מה שחשים עמו פחות נעים.
מראה המורכב מבדים איכותיים, בטקסטורות מגוונות, מקושט בצבעים, הדפסים ומדגיש את המבנה הנשי והנחשק.

מיתוסים באופנה

נשים, שאינן תואמות את מודל היופי צריכות להסתיר את גופן
מיתוס נוסף, ומקומם יש לומר, אשר ניתן ללמוד אליו ברמיזה דרך היצע האופנה בשוק, ובעיקר ברשתות הגדולות, הוא, שנשים, אשר אינן תואמות את מודל היופי של אישה צעירה, בסביבות גיל ה20 במידה 34, אינן יכולות להתלבש באופן שתואם את השקפתן האישית, והמציאות מראה, שהן מתקשות למצוא את הפריטים הרלוונטיים לשדרוג המלתחה הפרטית.
רשתות האופנה, אינן משכילות להבין, שכאשר מדובר בנשים ישראליות, רוב רובן, אינו תואם את מודל היופי של נערת גלישת הגלים.
ניכר כי, מעצבות אופנה, אשר השכילו לקרוא את המפה, כבר עושות חייל, ומציעות אופנה עילית עבור נשים, באשר הן, שמעוניינות להתלבש נהדר, ובהתאם לאופי, לסגנון החיים ולהשקפת עולמן.
המיתוס נשבר: בשנים האחרונות, חל רנסנס בתחום האופנה לנשים מבוגרות, ואופנה לנשים מלאות וכן אופנה למידות גדולות וניתן למצוא בגדים מחמיאים, המדגישים את מבנה הגוף בנקודות הנכונות, ויוצרים מראות אלגנטיים וסימטריים.

מיתוסים באופנה-שרית טוראל

שחור זה מרזה
אחד המיתוסים המפורסמים, שמלווה אותנו כבר לפחות 4 עשורים.
למעשה: “שחור זה מרזה” הביא לכך, ש75% מהנשים מישראל, חוששות לרכוש בגדים צבעוניים.
וניכר, שהמלתחה הישראלית מורכבת מגווני אפור-לבן-שחור-כחול כהה-חום, מונוכרומטי, ומקסימום עם הדפס קטן.
למעשה, משחקים עם צבעים, טקסטורות, גזירה א-סימטרית, הוספה של אקססוריז, התאמת הצווארון למבנה הפנים, והגזרות למבנה הגוף, מציעים עולם שלם של אפשרויות לבוש, אשר הופכות את הימים להרבה יותר צבעוניים, שמחים ומהנים, הדפסי פרחים, שילובי צבעים (אפילו מנוגדים) שימוש במספר בדים בפריט אחד, יוצרים עושר! והעושר הזה, מביא להמון אושר!

אני, שרית טוראל, מעצבת אופנה לנשים אמתיות, מזמינה אותך להתאהב, כבר עכשיו בקולקציות באתר, וליהנות מאופנה נשית עילית ומיטבית, שמתאימה לך באמת!

שמלות  

שמלות לארועים  

שמלות ערב 

שמלות במידות גדולות 

שמלות לדתיות

בגדים לדתיות

חצאיות

טוניקות

דילוג לתוכן