אופנה לדתיות - מתוחכמת, סטייליסטית וגם צנועה - Sarits

אופנה לדתיות – מתוחכמת, סטייליסטית וגם צנועה

תחום האופנה לדתיות תופס כיוון חיובי בשנים האחרונות, כך שיותר ויותר מעצבים, כולל מעצבי על ואופנת עילית, יוצרים גזרות המתאימות ומחמיאות לגוף הנשי מבלי לחשוף טפחיים.

האתגר ללבוש צנוע, ועדיין להיראות נשית ואופנתית עבור האשה הדתית, טומן בחובו שיטוטים רבים ברשתות האופנה, וליקוט של פריטים, שעבורם נדרשת הוספת שכבה נוספת.
כתוצאה מכך מתקבל מראה, שתמיד יוצר את הרושם, של מעין אלתור, של להתסדר עם מה שיש.
כיום קיימות רשתות אופנה הפונות לנשים דתיות וישנו קו אופנה לדתיות, אבל ניתן למצוא אותן בעיקר במקומות בהם יש ריכוזי אוכלוסיה חרדים.

 

אופנה לדתיות

עיצובים חדשים מביאים עימם רוחות של שינוי , להלן סקירת כמה פריטים חדשים בשוק אופנה לדתיות, שיהפכו את הסטיילינג לאשה הצנועה למעניין ומרגש.

1. חצאיות לדתיות – חצאית מכנסיים שילוב של מכנס רחב , שמזכיר גזרת חצאית. משולב עם בדי תחרה, סאטן, לורקס, לייקרה, בגזרה גבוהה, ששומרת על המבנה הנשי, בגובה 7 שמיניות. מגיעים גם בצורת אוברול עם הדפסים פרחוניים ואופנתיים, עשויים מבדי טריקו, קלילים ואווריירים, ומתאימים לעונת הקיץ.
למי מומלץ: לנשים הלובשות חצאית על מכנס, לנשים המבקשות ליצור רושם ונוכחות, לנשים שרוצות להיראות נפלא ולהרגיש נוחות ונינוחות.

חצאיות לדתיות
2. עליוניות אלגנטיות – באופנת נשים, ואופנה לדתיות בפרט, מראה השכבות יוצר מסתוריות ועם זאת שיקי ומתוחכם. היופי בעליונית אלגנטית, שהיא שוברת את כל השכבות, כך ,שאם יש ברשותך חצאית או מכנס, שאין לך מושג כיצד להתאים להם ז’קט, כי כל אורך יוצר מראה “דודתי”, עליונית אלגנטית באורך הברך ובאורך הירך, עם שכבות רבידה בחלק העליון יצרו עבורך את הצללית האלגנטית, וישמרו על מראה צנוע, ועם זאת אופנתי ועל זמני.

3. שמלות לדתיות – שמלות טוניקה, הן לא ארוכות מדי, והן קצרות במידה הנכונה, מתאימות עם מגפיים וגם עם גרביונים אטומים, מגיעות בשלל צבעים, והכי חשוב קלות ללבוש. מכיוון שהן מגיעות בגוון אחיד, התאמה של אקקססוריז צבעוניים הופכת להיות קלה ומעניינת.

אחד היתרונות של עיצוב אופנה לדתיות בין אם שמלות לדתיות, חצאיות לדתיות וטוניקות הוא היכולת ליצור בגד, שמותאם בדיוק למטרה זאת, כך שהגזרות נשארות שלמות, ולוקחות בחשבון פרופרוציות של גוף נשי, הבגד “מתלבש” על האשה באופן מושלם, ואין צורך להתפשר על מידה או על סוג הבד.

היום האשה המבקשת לשמור על צניעות ולהתלבש במיטבה, כבר לא צריכה להתפשר על מראה מאולתר, או לאתר פריטים בחנויות, שלא נוצרו עבורה, והיא יכולה ליהנות מסטיילינג מנצח וביגוד איכותי.

 

שמלות לדתיות

בגדים לדתיות

חולצות צנועות

חצאיות

מכנסי חצאית

טוניקות

דילוג לתוכן