בגדים גם למידות גדולות - Sarits

בגדים גם למידות גדולות

כנשים, אין כמו שופינג מוצלח על מנת להעלות את המצב רוח. קנייה של בגד חדש יכולה לרענן את המלתחה הקיימת, לשדרג את הלוק ולהוסיף הרבה סטייל ליום-יום. אך כאשר מתחיל החיפוש אחר הפריט המושלם, לעיתים הוא יכול להפוך לארוך ומתסכל, בעיקר כשמדובר בבגדים למידות גדולות. בגדים לנשים במידות גדולות נועדו ונוצרו במיוחד עבור הגוף הנשי המלא, תוך כדי התאמה לכל חלקי הגוף, והתחשבות במקומות אותם רוצים לטשטש, והמקומות אותם דווקא רוצים להבליט.

שרית עיצובים, הינה מעצבת אשר מתמחה בעיצוב בגדים גם למידות גדולות לנשים. תוך כדי התחשבות במגוון גורמים, החל מסוג הבד, הצבע, האקלים הישראלי, וכמובן הסטייל והשאיפה של הלקוחה. המטרה היא לגרום לכל לקוחה להרגיש בנוח עם עצמה, להביט בראי, ולהרגיש שלמה ונינוחה. כמובן שכל אישה מתחברת לסגנונות אחרים, אחת תעדיף צמוד, אחרת תעדיף אוורירי ורפוי, ויש מי שאוהבת בעיקר שחור, ומי שאוהבת צבעוני וסגנוני, לכולן יש מקום ב״שרית עיצובים״.

חשיפה לטרנדים הקיימים כיום בשוק אכן יכולה לעורר את המחשבה והיצירתיות, אך חשוב כי כל אישה תישאר נאמנה לעצמה, ולסגנון שהיא אוהבת. וכמובן, הכי חשוב, שתרגיש נוח עם עצמה ועם הבגדים שהיא לובשת. בגדים למידות גדולות נועדו עבור האישה המלאה, שתרגיש טוב, ומלאה בביטחון עצמי.

ובכל זאת, אכן ניתן לראות שינוי חיובי באופנת נשים למידות גדולות, כאשר בעבר ההיצע היה דל במיוחד ומשעמם, כאשר רוב הבגדים היו שחורים, ונטולי סטייל עכשווי וצעיר. אחד מן הגורמים המשפיעים על מגמת השינוי הוא הרשת החברתית. כיום, ישנה מודעות גבוהה יותר לצורך והביקוש למידות גדולות לנשים, ולכן יותר ויותר רשתות מכניסות גם מידות גדולות לקולקציות.

לבגדים במידות גדולות לנשים חשיבות רבה, הבגדים הם למעשה אישור וקבלה של כל אישה כפי שהיא, ללא סטנדרטים שהחברה משתדלת להמשיך ולהחזיק בהם. שרית עיצובים דוגלת באמונה כי לכל אישה מגיע להתלבש בדיוק כפי שהיא רוצה, בסגנון שהיא אוהבת, בצבעים אשר מחמיאים לה, ובגזרות שמתאימות לה. כאשר המחשבה מאחור היא לאפשר לכל אישה להרגיש מיליון דולר, להעלות את הביטחון העצמי שלה, ולגרום לה לחייך כאשר היא מביטה בראי.

דילוג לתוכן