התאמת הבגד למבנה הגוף - לאהוב את עצמך בכל צורה - Sarits

התאמת הבגד למבנה הגוף – לאהוב את עצמך בכל צורה

כל אשה היא מיוחדת, ולכל אשה גזרה מיוחדת משלה.
בעזרת התאמת הבגד למבנה הגוף (הפיגורה) נוצר מראה נשי מחמיא, שמרגיש נכון.

הגוף הנשי מחולק ל 7 פיגורות, מה מתאימה לאיזה מבנה?

מבנה 8:
מבנה הדומה מאוד לגזרת שעון החול רק מלא יותר, נקודת החוזק היא קו מותן צר. למבנה גוף 8, קיימות שמלות ליום יום ושמלות ערב במידות גדולות, שמדגישות את מפתח החזה (אפשר גם בגרסה צנועה לדתיות עם ליבית) ואת המותן הצרה. כך שכל הדגש הוא על האזור הצר.

מבנה משולש:
ידוע גם בשמו מבנה האגס. רוב המשקל מרוכז באזור הירכיים והרגלים ואילו החלק העליון נהנה מחזות צרה. דוגמא לבעלת המבנה: כריסטינה אגילרה
ההמלצה היא להבליט את החלק העליון עם צבעים עזים, דוגמאות מעניינות, וחלק התחתון להשאיר צבעים כהים על מנת לטשטש אותו. מערכת לבוש של חצאית וחולצה או מכנסיים וחולצה, תתאים.

מבנה שעון החול:
דומה מאוד למבנה השמונה רק צר יותר, חלק עליון ותחתון מלאים, ואילו אזור המותן צר. מבנה נפלא לשמלות, חצאיות רחבות וחולצות צמודות, הבלטת מפתח חזה, טשטוש כתפיים על ידי כתפיות רחבות, או שמלות לנשים, שצמודות למעלה ומתרחבות למטה, נותנות מענה נפלא למבנה זה, ומחמיאות עד מאוד ללובשת. שמלות מעטפת עושות חסד לבעלות מבנה זה. דוגמא לבעלת המבנה: ביונסה.

 

התאמת הבגד למבנה הגוף שעון חול

 

המבנה האובלי- מבנה הביצה:
במנה האובלי מדגיש את פלג הגוף העליון, הכתפיים והבטן, בדרך כלל הזרועות צרות וכך גם הרגליים.
באופנה של 2017, עם חזרתן של שמלות הטוניקה לנשים, הגלביות ולבוש הבוהו שיק, קל מאוד למצוא פריטי לבוש מחמיאים, שמטשטשים את אזור הבטן והכתפיים, ומבליטים את הרגליים.
צבע אחיד לאורך כל ההופעה, שילוב של שרשראות ארוכות עם אלמנטים עיצוביים כמו אבני טורקיז על רקע לבן (רק דוגמא) יצרו יזות אסטטית ורזה. דוגמא לבעלת מבנה: חנה לסלאו.

מבנה משולש הפוך:
מבנה המבליט את מפתח החזה ואזור הכתפיים. אזור המותן והיירכיים צרות מאוד, הדגש ניתן בבגד דווקא על קווי המתאר של הגוף, כאשר פלג הגוף העליון מוביל את מערכת הלבוש.
למשל חולצות מכופתרות הנקשרות בבלוזון או ברבידה מצוותות לחצאית הדוקה.
יש לטשטש את החלק הצר, ולתת לחלק הבולט להוביל, אלמנטים של שרשראות, צעיפים, ואקססוריז לפלג הגוף העליון יוסיפו חן ואלגנטיות.

מבנה מלבני:
הצללית הנוצרת לאשה בעלת מבנה מלבני היא של מלבן, כאשר רוחב הכתפיים זהה לרוחב הירכיים.
במבנה זה מומלץ להדגיש את אזור הרגליים, ולכן שמלות וחצאיות לנשים עד אורך הברך אמורות להחמיא.
אין טעם להתחכם פה, אבל מומלץ לחפש דוגמאות ובדים, שיוצרים אשליה של צורה.

 

התאמת הבגד למבנה הגוף מלבני

 

מבנה יהלום:
המשקל מרוכז מהאמצע למטה. והכתפיים צרות. מומלץ במקרה זה ללבוש חולצות עם כותפות ספגטי, או קרובות יותר לאזור הצוואר, גם צווארוני סירה עושים חסד עם בעלות מבנה זה.

 

שמלות

טוניקות

חולצות

עליוניות וג’קטים

אופנת נשים מידות גדולות

דילוג לתוכן